15 december 2009

Äntligen frisk

Så igår gick jag till gymmet för att köra första passet med Jillian (eller med hennes bok i alla fall). Oj, oj, oj det var ett tufft pass.
Om det berodde på att jag fortfarande är lite svag i kroppen efter förkylningen eller om det kommer kännas så här tufft varje gång kan jag inte svara på ännu.
Men tufft var det och brände kalorier gjorde det med. :-)
703 kcal på 1h 30 min (då körde jag 10 min rodd som uppvärmning innan och så stängde jag inte av klockan mellan uppvärmningen och styrkedelen).
Mitt tidigare max var från veckan innan jag blev sjuk på 1h 23 min och 689 kcal.
Då hade jag kört 23 min rodd (över 5 km) och sen 1 h styrketräning av underkropp med superset.
Så det här är ju helt klart tuff träning, men kul träning också.

12 veckor med det här programmet måste ju bränna fett tycker jag.

Jag försökte se Jillian framför mig när jag körde igår. Hur hon skriker och försöker peppa en att köra hårdare. Det höll mig i rörelse hela tiden i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar