18 september 2009

Fredag, dag 5

Äntligen helg!
Morgonens vikt stannade på 71,0 kg. Jag visste att detta skulle hända att vikten kommer gå upp och ner så det är inget att bry sig om.
Kom iväg till gymmet idag och körde överkropp igen.
Ajajaj, mina stackars muskler. De hade inte alls återhämtat sig från i tisdags och så fick de sig en omgång nu igen.
Dessutom har träningsvärken i benen och rumpan varit jäkligt jobbig idag.
Sjukt jobbigt att sätta sig ner.
Men det är bra, för det betyder att jag jobbat på bra och det kommer bli bättre.
Körde lite rodd som uppvärmning idag.

Snart har jag klarat av min första vecka. Det ska bli skönt med en vilodag på söndag. Den har jag verkligen förtjänat.
Nu är det bara 11 veckor kvar tills jag är snygg och stark. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar